Lyckad guldäggsvernissage hos Mustasch

2017-03-28

Den 23:e mars höll vi Guldäggsvernissage här på Mustasch Reklambyrås huvudkontor i Karlskrona. Det är Sveriges kommunikationsbyråer (Komm!) som för andra har gången gett byrån förtroendet att bjuda in kunder […]

Läs mer

Guldäggsvernissage hos Mustasch

2017-02-28

Vi är stolta över att Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm!) ännu en gång valt ut Mustasch som en av totalt tolv byråer runt om i landet som arrangerar deras Guldäggsvernissage. Senast vi […]

Läs mer

Det här är Stefan

2017-02-03

Han heter Eriksson i efternamn och studerar Spelutveckling med inriktning på 2D-grafik vid Högskolan i Skövde. Den här terminen gör Stefan sitt kandidatexamensarbete hos oss på Mustasch och det är vi mycket glada […]

Läs mer

Vår praktikant rockar!

2017-01-26

Det här är Daniel Joenback som sedan slutet av 2016 praktiserar hos oss. Ronnebysonen Daniel går Motion Creative på Hyper Island och ägnar praktiktiden åt grafisk form och animering. Om […]

Läs mer

Heléne Mårtensson, vår nya originalare

2017-01-23

Efterlängtade Heléne Mårtensson, originalare / grafisk formgivare, är ombord. Heléne har arbetat på reklambyråer i Malmö ända från slutet av 80-talet till 2007 och de senaste 10 åren frilansat. Vi […]

Läs mer

Växa tillsammans 2016

2016-12-22

Växa tillsammans är ett mentorprojekt som Sölvesborgs kommun driver sedan några år. Den geniala tanken är att göra det enklare för inbodda och nya sölvesborgare att komma i kontakt med […]

Läs mer

Svensk Husproduktion väljer Mustasch

2016-08-31

Svensk Husproduktion med det anrika varumärket LB-Hus sökte under försommaren ett nytt byråsamarbete. Valet föll på Mustasch Reklambyrå. Samarbetet mjukstartas med anpassningar av befintligt manér och budskap under hösten. De […]

Läs mer

Sommar & semester

2016-07-15

Kära vänner och bekanta! Nu stänger vi kontoren och vilar upp oss några veckor. Vi är tillbaka måndag 8/8. Ha en riktigt skön sommar med mycket solsken och många härliga, […]

Läs mer

En viral succé i Afrika!

2016-02-03

En film som fått 6,2 miljoner visningar, 233% ökad trafik till hemsidan och ett snitt på 3 miljoner ”besök” per vecka i sociala media. Vårt uppdrag för Volvo Construction Equipments […]

Läs mer