fbpx
23 mars, 2021

Vi söker produktionsledare

Vi tror att du är alldeles ovanligt strukturerad och älskar både ordning och reda samtidigt som du är nyfiken och har lätt att lära. Att organisera och planera kommer naturlig för dig. Du har också ett intresse för marknadsföring och en förståelse för att man kan skapa effekter med riktigt bra kommunikation.

Som produktionsledare på Mustasch är du den som tar över ansvaret för produktionen efter att de strategiska och ekonomiska ramarna för projektet är satta. Du tycker om att bidra till att skapa flow och är intresserad av processer. Mustaschs uppdrag varierar mycket och vårt fokus på kvalitet är stort – både vad gäller resultat som arbetsprocess. Produktionerna som du kommer att jobba med kan röra såväl digitala som analoga medier och de områden som du eventuellt inte redan är bekant med är du ivrig att lära dig mer om, för att kunna bli en bra kravställare.

Du behöver inte ha bakgrund inom reklambranschen, men ska ha minst 3 års erfarenhet av att jobba inom ett administrativt och utåtriktat yrke. Vi tror att du kan ha ett förflutet som produktionsledare, administratör, orderhanterare, chefssekreterare eller någon annan strukturkrävande/planerande tjänst. 

Dina ansvarsområden rör bland annat planering, prioritering och kvalitetssäkring av de projekt som löper och du jobbar dagligen i våra planerings- och projektverktyg. Du följer löpande upp tidsåtgång och status och ser till att arbetsgruppen har det underlag de behöver och att vi levererar till kund enligt angiven tidsplan. Offertförfrågningar och kravställningar till underleverantörer hör också till ditt arbete. Din roll är en viktig del i Mustaschs leveranser och kvalitetssäkring av såväl arbetsprocesser som av leveransen i sig ingår därför i dina uppgifter. Som produktionsledare bidrar du också, genom god planerings- och prioriteringsförmåga, till att skapa bra balans i arbetsbelastningen för alla medarbetare på byrån. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår även en mängd interna arbetsuppgifter. Det kan röra sig om att uppdatera och övervaka våra styrdokument, hantera leverantörsfakturor och andra administrativa uppgifter. Dessutom kommer du att se till att vårt kontor ger ett bra intryck för både medarbetare och besökare och du gör löpande inköp till kontoret efter behov. Du jobbar nära vår operativa chef och är bekväm med att stötta och avlasta där behov uppstår i det dagliga arbetet. 

Viktiga egenskaper hos dig som söker är att du är noggrann och strukturerad. Du har lätt för att se helhetsbilden och du har ett utåtriktat och tydligt sätt som gör att du enkelt kan förmedla till såväl medarbetare som kunder vad som bör prioriteras.


Kvalifikationer

– Minst tre års erfarenhet av att arbeta inom ett administrativt, utåtriktat yrke

– Organisatör, som gillar att planera och strukturera

– God social kompetens

– Uttrycker dig väl i både tal och skrift i både svenska och engelska

– Kan hantera Google docs, Excel, Numbers och liknande vanligt förekommande kalkyl- och analysprogram

– Har grundläggande ekonomisk förståelse och erfarenhet av att analysera och uppdatera styrdokument 

– Känner dig bekväm med att orientera dig i ett projekthanteringssystem

– Tar egna initiativ och beslut när det behövs

– Förståelse för vikten av god service 

Meriterande (ej krav)

– Om du har erfarenhet av/god förståelse för kommunikation inom digitala kanaler, så som sociala medier

– Om du har kunskaper inom grundläggande marknadsrätt 

– Om du har kunskaper inom personuppgiftshantering

– Om du har viss kunskap i Adobe creative suite


Ersättning & fördelar

– Individuell lönesättning

– Tjänstepension

– En kultur där frihet under ansvar råder

– Hög kompetens hos samtliga medarbetare

– Låg nivå av prestige och ett generöst förhållningssätt till att lära av varandra och hjälpas åt med stort som smått

– Ett välmående team med öppen, ärlig och hjärtlig kommunikation

– Stor variation av kunduppdrag och högt förtroende/transparens från uppdragsgivare

– Livsintegrerat arbetssätt

– Utbildning

Placeringsort: Karlskrona

Omfattning: 100%

Tillsättning: Snarast möjligt 


Ansökan

Urval sker löpande. Ansökan skickas senast 30/4 till work@mustasch.se 

Vid frågor kontakta: Emelie Skagerman, operativ chef och produktionsledare på Mustasch, tel: 0734-406660 mail: emelie@mustasch.se

Vi vet att de bästa idéerna kläcks när man har det bra – på jobbet och hemma.
Läs mer om hur vi tänker här: ”Den som mår gott gör gott”